شرح وظایف

ایجاد شده در ۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۳۷:۳۶ بعد از ظهر

مقدمه : امور رفاهی عبارت است از مجموعه عملیاتی که باعث حل مشکلات کارکنان شده و نیازهای داخل و خارج سازمانی آنها (اعم از نیازهای مادی و معنوی و روانی) را حتی‌المقدور مرتفع می‌سازد و آنها را از نظر جسمانی و روانی سالم نگاه می‌دارد. بدین ترتیب، سازمان‌های مختلف نسبت به احتیاجاتی که کارکنان دارند در حد توان خود برنامه‌های رفاهی مختلفی را اجرا می‌کنند .

رفاه کارکنان از جایگاه خاصی در فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی گناباد برخوردار می باشد و لازم است همان طور که مسوولین محترم دانشگاه تلاش خود را در جهت گسترش تمامی زمینه‌ها برای الگو قرار دادن دانشگاه بکار می برند در زمینه رفاه کارکنان اقداماتی انجام دهند که بتواند الگویی برای سایر دانشگاه‌ها باشد. مسلما با ایجاد رفاه نسبی و رضایت کارکنان، انگیزه آنان برای ارایه خدمات بیشتر و با کیفیت که اثرات آن زمینه ساز فعالیت‌های دانشگاه می باشد، بیشتر می شود و می‌توان با مدیریتی صحیح با استفاده از منابع دانشگاه، کمک کارکنان و سایر منابع خارج دانشگاه، رفاه کارکنان را به نقطه مطلوب در مدت کوتاهی رساند و با ارایه خدمات مشاوره‌ای،آموزشی و ظرفیت سازی، سیاحتی زیارتی، تهیه لوازم مورد نیاز کارکنان، گسترش فضاهای ورزشی، وام‌های مختلف و خدمات درمانی نسبت به افزایش سطح رفاه کارکنان اقدام نمود.

 

وظایف شغلی کارشناس امور رفاهی:

1- برنامه ریزی درخصوص زمانبندی استفاده کارکنان ازخدمات رفاهی

2- توزیع سبد کالا عید نوروز، ماه مبارک رمضان ،هدیه روز کارمند ، بن کارت رفاهی

3- دریافت تقاضا وبررسی مدارک درخواستی وصدورمعرفی نامه پس ازطی مراحل اداری جهت استفاده کارکنان از خدمات رفاهی

4- برنامه ریزی جهت قرعه کشی از تسهیلات رفاهی درایام سال

5- دریافت وجمع بندی فیشهای واریزی وارائه گزارش حساب به امورمالی

6- پاسخگویی به همکاران وراهنمایی آنان بصورت حضوری وتلفنی در خصوص برنامه های رفاهی

7- جمع بندی لیست همکاران استفاده کننده از تسهیلات رفاهی وارسال آنان به امورمالی

8- سهمیه بندی امکانات موجود در شهرهای سایر استانها براساس تعداد کارکنان واحدها

9- راهنمایی همکاران متقاضی جهت استفاده ازامکانات سایردانشگاههادرسراسرکشور

10- راهنمایی همکاران سایراستانها جهت استفاده ازامکانات  رفاهی دانشگاه

11- هماهنگی واختصاص محل اسکان به متقاضیان براساس شرایط وضوابط موجود

12- تهیه وتنظیم وبرنامه ریزی در محلهای اسکان از قبل تعیین شده

13-صدورمعرفی نامه به زائرسراها و مراکز اقامتی سایر شهرها و دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور

14- اخذ مدارک مورد نیاز مربوط به ثبت نام بیمه درمان تکمیلی کارکنان

15- صدور معرفی نامه جهت استفاده کارکنان از بیمه اتومبیل

16- توزیع بلیط و معرفی نامه مراکز دارای تخفیف جهت استفاده کارکنان

17- انجام سایر خدمات اداری طبق دستور مسئول مافوق

طراحی و پشتیبانی: پورتال زینوپارس